Stop wishing and start doing.

Nu är jag faktiskt inte så värst långt ifrån att vara klar med historieuppgiften, har bara consequences kvar. Svenskan har jag inte heller så värst mycket kvar av. Fick veta resultatet på engelska nationella idag. Jag hade A ALLA delar. Det gjorde min dag! Jag som trodde skrivdelen gick skitdåligt, att jag skulle få typ C på den och så trodde jag att jag på muntliga skulle få typ B, och hörförståelsen trodde jag att jag missad nästan helt på, då jag satt och tänkte på annat och glömde att lyssna. Happy!
Jag kanske skulle ta och läsa geografisidorna och sedan ta en dusch. Sen får det räcka med skolarbete för idag. Ska försöka bli klar med allt imorgon, det lär jag nog inte bli men ändå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim