Sooool :D

Ligger i solsängen som jag just släpade upp från förrådet i källaren, och skriver på historieuppgiften som jag äntligen börjat på. Klagar inte över värmen!
Igår efter middagen, som jag lagade :P och som bestod av fläskfilé, klyftpotatis och sallad. Väldigt simpelt recept, men ändå, så tog jag och pappa en kvällspromenad i solskenet. Vi gick efter älven, och tänkte ta en tur till Lisa och Johan, men de var inte hemma. Men vi blev inbjudna av Lisa som hade jour till veterinärstationen, så vi traskade dit. Där fick vi fika och en rundtur innan vi traskade hemåt igen. Såg en film, åt jordgubbar och glass och sov sen gott :) Tog den vanliga morgonpromenaden, frukost och ligger jag här i solen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim