Söndag.

Pallrade mig upp ur sängen även idag för att inleda dagen med en promenad. Nu äter jag frukost och sen blir det plugg. Nu ska jag börja försöka tvinga in allt i huvudet. Hoppas det fastnar.
Igår var jag jätte duktig :P Tog en kort promenad medan pappa lagade middag, lövbiff, strips, sallad, vitlöksbröd och bernaisesås :) Och sen hängde jag ut halva garderoben på vädring- de hänger fortfarande ute, rensade garderoben på sånt jag inte använder, vek om kläderna, dammsög och städade i skrivbordslådorna :) Sen såg vi The Grey. Helt okej film.
Jag vet inte hur jag kollade på klockan igår för jag kollade att klockan var tjugo i två och sen när jag lägger mig i sängen och kollar på mobilen så var den bara fem över ett. Jag var tvungen och gå upp och kolla i köket om mobilklockan var rätt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim