Måndag.

Yey! Sommarjobb fixat! :)
Kom fram igår kvart i ett, pappa hämtade upp mig så vi var i vännäs cirka fem över och jag släckte lampan halv två och sov till åtta. Jag hann få tillräckligt med sömn trots allt :)
Det är ju skitvarmt ute! Ångrar att jag lämnade min jeansjacka i ötå, men nu får jag klara mig utan den i två veckor. Aja. Åt just middag, kyckling och sallad. Nu blir det att göra de sista matte repetitionsuppgifterna, sen kanske läsa igenom alla de mattekapitlena vi har gjort, men bara kanske. Och om jag hinner så ska jag skriva på svenska uppgiften. Imorgon väntar mattenationella, 3 delar. Och sen eventuellt studieteknik.
Senare blir det en promenad i finvädret :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim