:)

Lätt dag idag. Gjorde bort min och jennys geografiredovisning om Turism - Malaysia, alla var imponerade över broschyer som vi hade gjort, eller ja mest jenny, hon kan sånt där ;) Sen engelska, tränade lite till nationella imorgon, och sen nk prov. Skönt att ha det bortgjort!
Det kändes som torsdag när jag stod och fixade nåt att äta efter body pumpen. Antagligen för att jag vanligtvis går på spinning på tisdag och body pump på torsdag, men idag fanns det plats på båda och body pumpen kändes mer lockande.
Imorgon väntar nationella, matte och sen åker jag hemåt :) Jag måste försöka göra läxor på bussen för jag har väldigt mycket.
Ingen som har ett par såna här åt mig i storlek 26? De är slut både i butiken och på hemsidan :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim