..

Jag och sturre försökte oss på att spela uno tidigare idag. Det gick väl sådär. I början plockade vi upp kort hela tiden när vi lagt så att vi alltid hade 7kort, men efter ett tag kom vi på att spelet aldrig kommer ta slut om vi gör så, så då plockade vi bara upp när vi la "ta upp 2 eller 4" kort. Vet inte om vi gjorde rätt, men vi spelade i alla fall ;)
Vi kom hem för en stund sen efter att ha varit och badat bastu hos mommo och moffa. Skönt var det. Imorgon åker vi mot lule vid åtta och vid tre fortsätter jag med bussen till ume. 2 veckor går väl fort?
Jag och sturre försökte oss på att spela uno tidigare idag. Det gick väl sådär. I början plockade vi upp kort hela tiden när vi lagt så att vi alltid hade 7kort, men efter ett tag kom vi på att spelet aldrig kommer ta slut om vi gör så, så då plockade vi bara upp när vi la "ta upp 2 eller 4" kort. Vet inte om vi gjorde rätt, men vi spelade i alla fall ;)
Vi kom hem för en stund sen efter att ha varit och badat bastu hos mommo och moffa. Skönt var det. Imorgon åker vi mot lule vid åtta och vid tre fortsätter jag med bussen till ume. 2 veckor går väl fort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim