Bra dag!

Hade svenska 08.25-09.25. Gick sen in till stan med Jenny. Planen var att äta på Eastern Palace vid 11 innan Historia&Samhälls 12.25, men när jag stod i provhytten på Vero Moda fick jag ett sms. Jag kollade inte, men Jenny kom och sade att Thomas var sjuk och att vi inte skulle ha fler lektioner. Yes! vad glad jag blev! :D Jag skuttade runt där i provhytten ett bra tag. Ronja och Tara kom just efter det, och de blev också väldigt glada. Eftersom vi inte behövde stressa strosade vi omkring på stan ett tag till innan vi gick till Eastern och åt. Gott var det, och mätt blev jag! Sen gick vi på stan igen rätt länge innan vi gick till skolan och hämtade väskorna och sen in till stan igen för att ta bussen hem.
Fick med mig ett par svarta, högmidjade shorts, bikinitrosor, ett linne och en t-shirt. Fint!
Nu ska jag börja plocka ihop lite och öppna väskan och börja fylla den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim