2012.07.05

Solat några timmar idag igen hos Terro. Lite brunare blev väl ryggen, men inte mycket. När jag kom hem var kusin Hanna och hennes kille på besök. Efter det rensade jag lite i jordgubbslådan så det förhoppningsvis kommer lite jordgubbar i år också. Sen snörade jag på mig springskorna(även fast jag inte hade tänkt göra det) och gav mig ut på gamla järnvägsspåret för att testa på en variant av crossfit med 200m intervaller. Det gick väl helt okej, men jvlar vad mygg det var. Det blev ett kort pass men bättre än inget.

Efter den goda köttfärssoppan gav vi oss av till Vega och Tapio, där vi spenderade ca 2 timmar. Jag fick övningsköra igen, väldigt kort men det gick bra ;) Vi hyrde även en film som vi ska se snart.
 
Nobel's testamente

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim