Fredag

Nyduschad och fräsch sitter jag nu här och väntar på att Sturre ska bli klar så att vi kan ta en cykeltur så att jag kan visa henne vad som ska klippas. Var igår och även idag på gymmet. Träningsvärk har jag redan och mer lär det väl bli. Träningsvärken från måndagens träning är också kvar. Borde väl egentligen börja packa men jag har ingen ork för det just nu.

Från vänster: Sofie, jag, Klara, Andrea och Lina.
 
Saknar Bournemouth och tjejerna! Det var tänkt att jag, Maja(hon har tagit bilden) och Sofie skulle träffas i sommar men Maja jobbar precis då när vi är där nere. Men förhoppningsvis hinner jag och Sofie träffas över dan i Göteborg i alla fall. 
 
Kommer ihåg den där dagen. Vi hoppade av vår buss ca 20-30 min innan vi var "hemma" och köpte pizza till middag på pizza hut. Vi hittade ingen park att sitta i så vi satte oss på en kyrkomur. Jag tror att vi hade varit på någon utflykt den dagen och hann därför inte hem till middagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim