2011.

Januari:
Jag följde med till Happis på en tävling.






Jag kom hem och hittade Milton på fönsterbrädan bakom gardinen :P
Februari:
Julia Fyllde år. Vi gjorde pizza, fikade, såg film, hade fototävling m.m. Och sturre och Amanda brottades.


Sturre fyllde år.



Jag gjorde flera kort.
Jag tog många fina bilder på Aline och Marthine när de hälsade på oss.
Mars:
Jag åkte till Vännäs/Umeå till pappa och besökte skolor i Umeå.


Vi fick muckkläderna.


Jag, Mamma och Filip hade en rolig dag i Ruskola.


April:
Jag fyllde år.


Jag, Sturre och Julia åt den första mjukglassen.


Jag fotade rätt mycket den här månaden.


Juni:
Skolgårdsmålning.
Skolavslutning.
Muck.
Antagnings beskedet till gymnasiet kom.
Juli.
Åkte till Levi med Sturre, Julia, Anders och Camilla. Vi tränade.

Cyklade.

Bowlade.
Vi hade en liten "släktträff" på mammas sida på Ekobadet.
Jag tog beslutet om gymnasiet.
Det var marknad och mamma fyllde 40.
Några dagar senare åkte jag till England och träffade många nya fina människor :)
Hela gruppen i London.
Augusti:
Såg sista Harry Potter filmen tillsammans med några av tjejerna i Bournemouth.
Vi bowlade.






I Augusti flyttade jag också till Vännäs.
September:
Jag och pappa fick besök av Vega, Tapio, Kirsti, Beda och Smilla :) Beda försökte bita på allt.
Jag och pappa flyttade till nya lägenheten i slutet av september/början på november.
November:
Jag tog många fina bilder en fin och solig dag.
December:
Julafton firades hos Ammi.
Vi hade spelkväll hos Sturre.
Jag, Sturre och Julia åkte till Happis och shoppade.
Nyår var väl inte den bästa hittills men det passerade också.
2011. Första halvan av året, eller lite mer än halva, var allt jag ville att komma bort från Ötå. Nu vill jag bara vara här.
Det har varit ett både bra och dåligt/jobbigt år. Men man får nog alltid räkna med lite av båda delarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim