Tuff dag ;)

Bästa måndagen på länge! Började naturkunskapen tjugo i nio. Slutade en timme senare. Satt sen med Elin i vår skåpkorridor och pratade ca en timme. Lunch. Sen promenerade jag, Jennie, Ragia och Sara till Universitetet. Det tog 45 min. Alla andra tog bussen men vi gick, man var tvungen att ta sig dit själv och vi hade så mycket tid på oss. Vi fick sitta på universitetet och vänta lite över en timme.
Vi gick en liten rundtur vart lärarna och andra sitter i det huset vi var i och sen fick vi info om konflikt och fredsstudier(eller nåt sånt) programet. Kvart i två slutade vi, en vanlig måndag slutar vi tjugo i fyra :D Lite glad var jag för jag hann ta fem över två bussen från universitetssjukhuset.
När jag kom hem tränade jag direkt, middag och sen har jag inte gjort så mycket, ser en film och sitter vid datan :) Endast två normala skoldagar kvar den här veckan.
Intressant inlägg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim