No one can do it for you.

Mätt! Efter att ha väntat på mat ända sen jag kom hem, lite efter fyra, så har jag äntligen, för en stund sen, fått mat i magen :)
Vi fick veta idag att vi kommer få en ny svenska lärare nästa vecka. Hon som vi har nu ska bli rektor på skolan :( det finns några rektorer, jag vet inte hur många, men hon blir en av dem iaf. Visste ni att det fortfarande är hösttermin? nästa vecka börjar vårterminen ;)
Jag har tänkt skärpa mig och börja lyssna på Thomas genomgångar på Historia och Samhällskunskap, jag lyckades lyssna på Historian, typ 5 min, sen var det kört. Han är så tråkig så det går inte att lyssna -.- Men på samhällskunskapen lyckades jag lyssna rätt bra! Även om jag inte lyssnade precis hela tiden :P
Jag måste köpa ny svart stark tråd, för jag har 4 armband att sy ihop :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim