No excuses.

Den här dagen började inte bra men den blev bättre! Busstiderna har ju ändrats men de har också slagit ihop bussar. Bussen skulle ha varit framme på vasaplan kvart i åtta. Men den var framme tolv över åtta på ridvägen, där jag kliver av. Så den var ännu några minuter senare på vasaplan. Jag satt 57 minuter på bussen! Inte nog med det, det var typ tio personer som var tvugna att stå hela vägen. Luften inne i bussen var ju inte speciellt bra. Dåligt!
När jag klev av bussen gick jag till Mixat, hittade bokstäver, K Ö K. Sen var jag också till Ica och köpte ett kort. Så pappa fick det + ett armband som jag gjort. När jag kom hem var pappa precis klar med princesstårtan.
Vid halv 6 ramlade Lisa, Johan, Tyra och Kalle in. Det blev lövbiff, potatisklyftor och bernaise sås. Och sen princesstårta. Pappas kusin kom också till tårtan, och nu sitter de och pratar i köket :)
Pappa fyller förresten 40 idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim