Hoh.

Hemma efter en lååång dag. 08.25-20.00. Egentligen till 21 men jag fick gå tidigare för att hinna med kvart över åtta bussen, nästa buss går inte förrän fem i tio så.
Dagen: Spanska, besök på designhögskolan, info om IB, strosat omkring på stan ca en och en halvtimme med Jenny och Johanna, ätit middag på Eurasia(friterad kyckling med ris) med jenny och johanna, tillbaks till skolan för öppet hus.
Tillsammans med IB tvåorna delades vi in i olika länder. Sen skulle vi byta till oss grejer och klippa och sälja olika geometriska figurer och priserna kunde stiga och sjunka. Man skulle sälja det till banken som var Neil, Per-Erik, Thomas och Gunilla. Vet inte riktigt varför vi gjorde det, de höll på ännu när jag gick så jag får fråga nån på måndag :) Min grupp var Tanzania och vi låg bra till, tvåa tror jag, när jag gick :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim