:)

Done! Jag har bara 2 frågor kvar av repetitionsfrågorna och det är nån jag är lite osäker på men det fixar jag på onsdag på lektionen :)
Jag vet inte vad jag ska göra nu. Plugga matte? Det skulle antagligen vara bra om jag gjorde det men jag orkar nog inte. Vi har matte prov v4 på onsdag eller torsdag på 4 kapitel+ en del från ett annat kapitel. Så ni som har prov på 1 kapitel i taget ska vara jävligt glada! Och det är mycket nya engelska ord i matten i det senaste kapitlet som man måste kunna för att fatta uppgifterna. Inte bara vad de betyder utan också vad man ska svara. Jag hoppas verkligen att det provet går bra! Samhällsprovet också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim