Stop wishing for it and just do it.

Helgen var bra, kul, välbehövlig. Kul att träffa några jag inte sett på ett tag. Markus, Terro, Gabbi, Sandra. Julia och Sturre också så klart. Och Mamma och Filip. Ammi och Celina ;) Det var nog alla jag hann träffa. Jag ville träffa mommo och moffa också men tiden räckte inte till.
Tack igen Sturre för allt gott fika och för helgen. Jag längtar redan till sportlovet :')
Det var som vanligt tråkigt att åka men det var lite lättare den här gången när jag vet att det är bara 5 dagar tills jag träffar mamma och filip igen.
Nu ska jag snart gå och lägga mig och försöka sova. Prov i idrott imorgon. Great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim