I can see the light.

Jag är nästan klar med min historie rapport. Har bara 2 punkter kvar, och sen läsa igenom och fixa till så det borde jag hinna imorgon på lektionen. Sen är jag och Jennie nästan klara med Engelskan, vi ska spela in imorgon på lunchen, för vi har lunch 1,5 h eller nåt sånt. Svenskan håller jag på att träna på nu och ska fortsätta med det tills jag måste byta om och gå till Body pumpen.
Min natturkunskaps rapport är halvfärdig, matten ligger jag fortfarande efter i och imorgon får vi en ny samhälls rapport som vi måste skriva. Eller vi fick den förra veckan det är första lektionen imorgon som vi får skriva på den, Thomas är borta så vi har vikarie. Och på fredag är han också borta men då har vi ingen vikarie så vi "slutar" tjugo i elva. Man måste göra klart arbetena i Historia och Samhälls men man behöver inte vara i skolan :)
Det känns faktiskt lite bättre än vad det gjorde igår - nu när jag har kommit nån vart med allt.
Bara 3 dagar kvar innan lovet!! Eller 2,5  ;)
Intressant inlägg! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim