Stockholm :)

Hej hej ;) Helgen var skit rolig, trots tjorv och lite irriterande händelser. På fredag sprang vi stafett, Sturre 4km, Jag 4km, Erro 2km och Sanna 2km. Vi kom femma av nio lag. Det var rätt bra för vi tävlade mot damer. Ett av lagen var svenska dam skidlandslaget :)
På lördag sprang vi lidingölöppet som gick skitdåligt. Jag sprang fel så där gick det över 2min och så var mina ben sega från stafetten. Men jag tog mig åtminstone runt, även om jag är väldigt besviken över tiden. Efter att vi duschat och ätit lunch var vi på sportmässa, men det fanns inte så mycket där. Sen på kvällen var vi också till Gröna Lund och var med i en fem-kamp med andra som hade sprungit, eller skulle springa lidingöloppet. Mitt lag, jag,sturre,malin,malin och albin vann :D Vi fick en medalj och en vattenflaska ;)
På söndag skulle vi in till stan vid tio men det blev en massa tjorv så vi var inte där förrän halv tre. Men vi hann iaf gå runt i affärerna lite och så åt vi på taco bar. Sarah mötte upp oss så vi hann träffa henne också :)
Vi sju åkte vi mot arlanda, vid nio sa jag hej då åt de andra och sen gick jag och väntade på mitt eget plan som gick kvart i tio.
Det var helgen det, jag ångrar inte att jag åkte med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim