It´s not always so easy..

Jag vaknade halv tolv imorse så jag fick en välbehövlig sovmogon! Ca en timme senare åkte jag och pappa till Umeå för att hämta sängen, spegeln och lite annat från jysk. Men när vi kommer fram till lagret, efter att vi köat med bilen i lite över en timme så hittar inte killen som jobbar på lagret sängen. Så vi fick åka hem igen utan den, surt!
Snart ska jag byta om till träningskläder och gå ut till en av fotbollsplanerna som ligger ca 500m härifrån och köra lite intervaller. När vi kom hem kände jag att jag helst skulle vilja vila men jag vilade på torsdag så. Får se om jag ska boka in mig på Body Pump imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim