Fredag! :)

Dagen har bestått av skola,lite träning, middag ute och fika hos Lisa och Johan :) Vi hade endast en seriös lektion, geografi :P På historia gick thomas bara igenom lite info och på samhälls hade vi biblioteksinformation.
Direkt när jag kom hem for jag ut och sprang. Även fast det regnade rätt så mkt när jag kom ut så sprang jag ändå. Men det regnade bara mer och mer och tillslut var jag helt genomblöt, även min regntåliga jacka var genomblöt så efter 3km gick jag in igen. Det bara droppade om mig ;P Nå det var åtminstone bättre än ingenting :)
Vi var och åt på tre kronor, jag åt kebabrulle och gott var det! :) Efter det hälsade vi på Lisa och Johan och där fick vi jätte god glass och kladdkaksmuffins :)
Nu ser jag på Criminal Minds och efter det blir det film :)
Helg! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim