Fredag!

Jag kan inte fatta att det är fredag igen, men jag klagar inte ;) Det ska bli skönt med helg, men jag har rätt mycket att göra :/ Måste plugga spanska glosorna, göra matte och skriva en engelskauppgift, men det är rätt kort så det borde inte ta så lång tid :) Sen så ska jag börja packa också, för lägenheten blev vår igår. Vi var igår och hämtade sängen som vi beställt från jysk och förde den till lägenheten. Jag ska packa mycket så att vi kan flytta snart! Pappa har inte så mkt tid för han måste plugga, han läser nånting på distans.
Bara två lektioner kvar, Historia och Samhällskunskap. Sen åker jag hem och far direkt ut och springer. Träningsvärken i låren har faktiskt börja försvinna :) Nu börjar jag om 2 min ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim