Far away

Vilken tur att vi inte har haft matte den här veckan! Vi ska ju vara klara med kapitlet, men jag behöver verkligen repetera! Jag gjorde det igår, idag(ska nog göra det lite till när jag varit till ica) och så måste jag göra det imorgon.
Idag hade vi temadag. Det var helt okej :) De lärde oss att ladda ner musik ;) Nä men det var bara från youtube :) Det var en av de två workshops. På den andra workshopen såg vi ungefär halva avsnittet av uppdrag granskning om den där våldtäkten i nån liten by. Den då alla stod på killens sida och ingen på tjejens. Det skapades facebookgrupper och blev väldigt stort. Vet inte om ni vet vilken jag menar men iaf ;) Sen var det även tre föreläsningar. Den första var helt ok, det var typ introduktionen till dagen. Han pratade om internet... Den andra killen var skittråkig och man fattade inte mycket av vad han pratade om. Jag höll på att somna :P Den tredje var bäst, det var faktiskt rätt intressant :) Han pratade om spelberoende och typ facebook, bloggar m.m.
Nu ska jag snart till ica och köpa mjölk :)
'
Konstigt ljud, men det får duga :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim