:)

Ja då var måndagen avklarad :) Första lektionen skulle vi ha haft naturkunskap men Jörgen pratade med Jörgen ;) (Jörgen i min klass pratade med nån vuxen Jörgen) så vi fick hämta datorerna idag istället för på onsdag :)

Idrotten var skitrolig! Vi skulle ha varit ute, men vi var inne idag för att det regnade, och körde Frisbee(stavning?) Först kasta till varandra, två och två, sen spelade vi vad det nu hette, två mot två och sen spelade vi på helplan 7 mot 7, vi var indelade i tre lag så ett lag fick sitta.

Fick åka bil hem idag med pappa för han var och besiktade bilen :) Hemma gjorde jag lite matte innan maten och även lite efter maten och sen for jag ut och sprang.

Jag har kollat lite på idol och nu ska jag se "Svenska hollywoodfruar" samtidigt som jag läser lite bloggar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim