:)

Idag slutade vi 10.50 men vi var ändå rätt många som gick och åt i matsalen och sen gick vi in till stan och satte oss på café stationen. Vi var 19st rättare sagt. Efter kanske en timme så gick jag och Ronja ut på stan på bokia, skopunkten, h&m mm.

Efter lite drygt en timme på stan med Ronja mötte jag pappa och Filip. Vi gick på stan ett tag och sen gick vi ner till Hamnmagasinet och fikade baguett och chokladboll :) Efter det tog vi en sväng in till Ersboda. Där gick vi på Inter sport och stadium. Kollade på en väska men jag ska kolla lite på nätet också om jag hittar nån annan. Fick med mig ett paraply hem, vilket var tur för de sa på nyheterna att det ska regna nästa vecka.

När vi kom hem var jag och pappa till ica och handlade lite och sen gjorde vi baguetter med kyckling och curry till middag :)

Jag är så jäkla trött så jag skippade träningen idag. Kände att benen inte riktigt orkade, jag har promenerat rätt mkt idag :)


Saknar! Hoppas mamma har det bra i London! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim