Dumma.

Idag har det inte hänt något speciellt. Skola som vanligt, tog bussen hem, for ut och sprang(gick inte alls bra, gjorde ont i smalbenen+att jag är trött i benen, imorgon ska jag mest troligt vila), hem, duscha, laga mat och nu sitter jag här :)
Anita har fortfarande inte lagt upp uppgifterna på fronter åt mig -.- Ändå har jag påmint henne tre ggr. Hon sa att hon skulle lägga ut dem efter nk lektionen idag och jag påminde henne just innan vi slutade -.- Och så sa hon att jag får mejla henne om hon glömmer bort, men det är inte speciellt lätt att göra det när jag inte har hennes mejladress och på skolans sida är det inte så lätt att hitta den för det finns flera anitor och jag vet inte vad hon heter i efternamn -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim