Dagen :)

På friluftsdan idag så blev vi indelade i grupper och så skulle vi göra olika saker, jag, Amanda och Emelie var en av de två grupper som kom delad första plats :) Sen blev vi indelade i nya grupper och så fick vi en bokstav, vi skulle sedan hitta saker som började med den bokstaven(orden skulle vara på engelska). Om man tog bild så fick man 1p om man tog med den/det så fick man 2p. Min grupp, Jag,Ronja,Emma och Jennie fick 49p. Vi trodde vi hade mycket men de som vann hade 84 :P
Klockan 2 var jag redan hemma :) Jag gjorde klart engelskan(jag gjorde baksidan av en film) kan kanske visa den imorgon, pluggade lite på spanska glosorna och surfade på internet ett tag :)
När jag skulle springa fick jag världens j*vla håll efter 1,8km, antagligen för att jag gick ut för hårt från början, så jag var tvungen att gå istället. Jag försökte springa igen men det gick verkligen inte. Så den träningen blev förstörd.
Jag funderar på om jag ska börja måla eller se på idol, hmm svårt val ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim