Torsdag.

Matteprovet var inte igår. Det var idag. Jag blev skitirriterad igår för jag hade verkligen velat göra bort det men de som ville fick nå "extra uppgifter" som han typ tar hjälp av sen när han sätter betyg på provet om han velar mellan två betyg. Vi kommer inte få poäng på matteproven, bara betyg för då behöver man inte ha svarat rätt på frågorna bara han typ ser att man har räknat rätt, eller nåt sånt :)
Vi hade entreprenörskap på torsdagsblocket idag. Jag och isabelle, vi var båda borta förra torsdagen när de hade entreprenörskap på torsdagsblocket, fick slänga ihop ett arbete om Niss Oscar Jonsson, grundare av JOFA och så redovisade vi det som en intervju. Jag intervjuade Niss Oscar Jonsson(Isabelle), det skulle redovisas på ett kreativt sätt och vi hade inte mycket tid. De andra grupperna hade gjort bl.a. film, tidslinje och en grupp skrev en sång.
När vi slutade gick jag in till stan och köpte headset så jag kan se film på datorn för imorgon åker jag heeeem!! :D
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Terro: Jag vet inte, men jag tror det :P Vi har inga böcker och jag har inte frågat men jag antar att det är det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim