Ooops ;)

Dagen började med att jag nästan missade bussen. Bussen skulle gå 20 över 8 och kvart över hade jag inte tagit på mig skorna. Jag fick lite panik men jag stoppade ner fötterna i skorna och sprang ;)
Den enda lektionen jag hade idag var geografi, fick veta mitt resultat på provet som vi gjorde förra fredan. Fick 103/106, jag spikade dessutom länderna och huvudstäderna så jag är riktigt nöjd! :)
Efter lunch gick vi till folkets hus för att se en film. Vi var några stycken, 9st tror jag, vi gick in i filmsalen. När filmen började, tittade vi oss omkring och tyckte att det var väldigt många som skolkade, för inte ens halva klassen var där. Men så märkte vi att inte ens Thomas, läraren var där. Filmen började och vi märke att det inte var rätt film. Ronja frågade också en på raden framför och vi var verkligen i fel filmsal. Gapskrattande "smög" vi ut ;P Det var rätt kul :P Vi slapp se dokumentären som vi egentligen skulle ha sett för de hittade inte den. Istället såg vi "Tomorrow when the war began". Jag har läst boken och filmen var rätt bra :)
Snart när idol slutar ska jag och pappa se en Irene Huss film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim