Måndag.

Bra start på dagen, bra start på veckan -.- Försov mig, stressade för att hinna med bussen och så fick jag panik när klockan var kvart över och bussen gick tjugo över(trodde jag). Stoppade bara ner fötterna i skorna och sprang men det gick typ inte att springa för det var halt. Och sen när jag satt på bussen och den inte åkte fast klockan blev 21 över åtta, 22 över.. så kom jag på att bussen inte går förrän fem i halv -.-
Nåja, jag hann iaf. Nu sitter jag och väntar på att vi ska börja, börjar tjugo i nio. Då har vi nk sen hål och lunch, sen typ klassråd eller vad det nu är(en halvtimme med klassföreståndarna), efter det svenska, en timme hål och till sist idrott.
Ha en bra måndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim