Måndag.

Kom hem från göteborg igår kväll. Var till Linda, LW och Elis :) På fredag var vi till Borås och gick på stan där, och på kvällen åt vi tacos och såg på idol. Lördag var jag och linda in till Göteborg och shoppade och åt middag på en restaurang, sju började reunion partyt på liseberg men jag var där kanske tjugo i åtta. Det var skit kul att träffa de som var där igen, men det gick lite för fort så jag hann knappt fatta att vi var där :P
Söndag var jag, Linda och lillen(deras hund) ut på en långpromenad i det fina vädret. Det kändes som att det var vår. Vill inte ha vinter! :(
Shoppade bara lite, ett par jeansleggings eller treggings eller var det nu heter, en t-shirt, en stickad kofta och fingervantar :) Det var kul att vara dit. Vart ska jag åka nästa månad? ;)
Ikväll har jag bara pluggat till nk-provet. Får hoppas på det bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim