Hmm.

Åt precis kvällsmat, två mörka mjukbröd som innehöll solrosfrön, skitgoda! ;D
Jag har hunnit med mycket idag! Jag har:
  • Tränat, backträning.
  • Varit och handlat.
  • Skruvat ihop skrivbordet.
  • Plockat ihop, dammsugit och skurat mitt rum.
  • Fixa garderoben(lagt in en trådback och flytta en hylla)
  • Sätta ihop maskroslampan tillsammans med pappa.
Det är kaos i alla rum förutom mitt, där är det nu städat, rent och fint ;)
Nu finns det ett litet gym i källaren :D Med en crosstrainen, en maskin som går att använda till många olika övningar, vikter och en bänk?(en sån man kan ligga på för att ex köra bröst ;) Skivstången har inte kommit än och det finns inte så många vikter, men när det finns det så ska jag börja köra ben en gång i veckan för det behövs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim