Do you even understand?

Plugg, plugg, plugg. Men nu är har jag bara 1,5 av 2 reviews i matten kvar ;) och så har jag skrivit sammanfattning av naturkunskapen som vi har prov på. Jag trodde inte jag skulle behöva ta med något till gbg men jag måste ta med nk sammanfattningen eftersom vi har prov nästa tisdag, och spanska glosor för det är också till nästa tisdag. Och så har vi matteprov på onsdag nästa vecka men jag vet inte om jag ska ta med det för matteboken väger ton och har typ 700 sidor och jag hade tänkt lämna datan hemma. Hmm? Intressan, jag vet ;)
Pratade nyss med mamma och nu försöker jag stressa ner lite ;) Ska se house eller desperate housewives, svårt val ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim