Ny vecka, nya tag.

Jag har känt mig stel som en pinne hela dagen idag. Jag är glad att vi inte hade någon idrott efter konditionsprovet vi gjorde på idrotten för det gör ont i benen vid varje steg jag tar och ibland även i ryggen och magen. Hoppas det är bättre imorgon i alla fall så jag kan springa, för just nu kan jag knappt gå ordentligt ;P
Nu ser jag på tv, har nyss duschat och jag ska gå och borsta tänderna och sånt snart och sen lägga mig i sängen och se gossip girl och sen läsa. Jag kom på att ju tidigare jag går och lägger mig, ju fortare går dagarna och så är det helg igen och sen bara två veckor tills jag kanske får åka hem :P Smart va? ;)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sandra: Naaw, tack detsamma!! :)
Saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim