Hejsan svejsan :)

Följ min blogg med Bloglovin
Ja torsdag igen, och imorgon är det fredag igen :) Filip och Fammo kommer imorgon men fammo åker med sin syster till henne.
Idag har jag inte gjort så mkt. Har haft spanska, engelska och samhällskunskap på torsdagsblocket, då vi såg en film. Den handlade om typ munkar på medeltiden, en mordgåta. Den var helt okej.
När jag kom hem tränade jag lite till idrottsprovet om konditionsträning som är på måndag och sen också på de reflexiva spanska verben som vi ska kunna böja i perfekt, presens och futurum. Voy a acostarme a las diez y voy a levantarme a las siete y veinte ;)
Nu ska jag se ett avsnitt av Gossip girl och sen väntar Criminal minds klockan nio :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim