Hej igen ;)

Med musik i öronen skriver jag på svenska bokredovisningen. Jag har även pluggat på spanska glosorna. Jag ska strax sluta. Orkar inte mer.
Lovet var välbehövligt men alldeles för kort! Jag hann med en tur till Luleå, en till Överkalix, en till Kalix och två till Happis. Hann även kolla ett antal filmer, träna, umgås och hälsa på släktingar :)
Nu kanske jag borde fortsätta kvällen med att städa mitt rum. Alla grejer jag hade med mig till Ötå ligger utspridda över golvet och skrivbordet.
På fredag har vi varken samhälls eller historia för Thomas är borta, så vi ska försöka övertala Anita att ge oss uppgifter som vi kan göra hemma istället för att fara till skolan för en lektion. Jag hade gärna åkt hem men jag kan inte sluta tidigare på torsdag för att hinna med bussen för vi har novellanalysprov -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim