Tihihih :P

Vi lyckades komma fram till umeå ;) resan kändes längre den här gången än vad den gjorde förra gången. Kanske för att jag inte var nervös över att kliva på fel buss eller missa bussen? ;P Pappa hämtade iaf upp oss i Umeå och så åkte vi hem till honom här i vännäs. Jag bytte lite kläder och så väntade  vi på fammos syster innan vi for ut och åt på Tre kronor :) det blev en kebabrulle och gott var det :)
Efter maten åkte fammo och hennes syster hem till henne och vi åkte en sväng till Liljaskolan där filip åkte inlines på rampen ett tag. Därefter åkte vi vidare till ica och handlade lite.
Lite efter åtta for jag ut och sprang. Höll mig i närheten av lägenheten så att jag inte skulle virra bort mig ^^ för det är faktiskt inte världens lättaste att hitta här, det är så många gator och allt är så tätt. Men jag hittade tillbaka iaf :)
Jag måste reklamera pulsklockan för den visade vid ett tillfälle att pulsen var uppe i 191 slag/minut :P och åke sa att när man springer 5km och uppåt så ska pulsen ligga på 60/70% av maxpulsen och klockan visade mycket mer än så även fast jag inte sprang speciellt fort. Men men det blev iaf 8km :) Jag ska ändå be om att få en ny likadan för Julia har en sån och för henne har den funkat bra :)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Svar på kommentar:
Anonym: I vännäs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim