Onsdag.

Träningen idag var skit rolig! :D När jag hörde vad vi skulle göra var det enda jag tänkte: ÅÅ vad jobbigt, jag längtar till det är över! Men efteråt kändes det väldigt roligt! :) Vi började med att värma upp 2km och efter det sprang vi 3st 1km med 3 minuters vila emellan. Jag har inte känt och sett att jag har blivit bättre men nu fick jag beviset! Jag är stolt över mig själv över hur mkt jag har förbättras från förra hösten! :) Det var skit kul att se resultatet och nu har motivationen kommit tillbaka. Jag hoppas det håller i sig!

Imorgon är det redan torsdag! :D jag har varit lite förvirrad över vad det är för dag. På måndag trodde jag det var tisdag och igår trodde jag det var onsdag :P Det är inte bra att vara lediga måndagar ;) Men snart är det fredag och helg igen! :) Jobbigt, imorgon har vi Np i matte. Hoppas det går bra!

Nu ska jag ringa pappa och sen om jag hinner ska jag nog se oth innan Grey´s :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim