Lördag.

Även idag har dagen spenderats i affärer :P Vi var till strömpilen och till Ersboda :) Fick med mig två linnen och en bikiniöverdel, äntligen! Köpte den för att den för att jag inte orkar söka nå mer och den såg ändå helt okej ut :) Nu är det bara en väska som saknas ;) Måste köpa en innan språkresan! men jag hinner säkert vara till luleå eller hit igen innan det :)
Vi var en sväng till skateparken så filip fick åka lite inlines. Jag och pappa satt  inne på hamnmagasinet för det var så kallt ute. På hemvägen var vi till ica och handlade lite baguetter och köttbullar. Köttbullsbaguetter blev det till middag och gott var det! :) Snart ska vi se film. Det tog ganska så lång tid innan vi bestämt film ;)
Justja det var ju de där flygbiljettterna också :/

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du visar väl bild på det du köpt sen? :) Vad är det med flygbiljetterna? Hoppas du har det bra!

2011-05-29 @ 16:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim