Hoh!

Huvudvärk idag igen -.- Räcker det inte att jag har varit sjuk i 2 och en halv vecka?

Snart är det träning, måste byta om strax, tänkte bara slänga in ett inlägg innan jag går :)

C-delen i NP matte gick bättre än jag trodde! Svarade iaf på allt :) Naturrapporten är snart klar, bara diskussionen och lite små justeringar kvar. Men såklart fick vi mer arbete, Glosor och text som vi har skriftligt läxförhör på nästan trosdag i engelska -.- och jag har ännu svenska boken om högstadiet, spanska filmrecensionen, egen planering, fysik rapporten.. som ska in nästa vecka och veckan efter -.- plus att vi har skriftligt "läxförhör" i so om hinduismen. Stressigt!!!

NU måste jag gå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim