Gratisbio!

Bli medlem på gratisbio och samla poäng som du kan byta ut mot gratis presentkort eller gratis biobiljetter. Jag har varit medlem lite över en månad och jag kan redan byta ut mina poäng mot gratis presentkort eller gratis biobiljetter. Det är alltså väldigt enkelt, det enda du behöver göra är att logga in, besöka några hemsidor, gå med i tävlingar m.m. Du kan också starta en ny blogg och blogga gratis och tjäna poäng. Du väljer själv hur du vill tjäna dina poäng och vad du vill byta ut dem mot. Så bli medlem för gratisbio är sidan som verkligen fungerar!

Klicka på bilden och bli medlem idag! Du får då dubbla startpoäng och hjälper samtidigt mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim