2011-05-02

Nu har jag piggnat till lite. Jag simmade på egenplanering, 1,5km så jag har varit ganska trött efter det. Jag blir alltid trött efter att ha simmat. Jag höll nästan på att somna när jag läste biologin :P

Jag var en sväng till bibblan och läste lite tidningar och lånade en bok :) Skulle kolla om det fanns något test där de testat pulsklockor men det gjorde det ju så klart inte ;)

Jenny: Jaa, jag vet inte om jag orkar gå den linjen nå mer.  Det är nog jobbigt nu :P Jag är spyless på skolan och orkar knappt göra något mer. Hur ska jag då orka IB, det ju ännu mer!? Jag vill inte vara helt sönderstressad efter gymnasiet :/ Jag mejlade till IB i umeå och frågade om jag kan få ställa några frågor till nån på linjen. Ska kolla om jag fått något svar :) Det kanske inte är som vissa sagt och det behöver ju inte vara så jobbigt och mycket läxor där :) Men det är ju en jobbig linje, pappa tycker iaf att jag ska gå den ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim