Stressigt värre!

Stressig dag idag! Vi gjorde biologiprov kl 2, jag lämnade in provet fem i halv fyra och väntade fem min på sturre ;) Vi lämnade skolan lite efter halv 4 och jag började halvspringa hem. Vi flyttade fram träningen till fyra för att åke var borta så jag hade ganska bråttom. Det var bara att byta om och så tog jag ett äpple och ett päron som jag tröck i mig när jag halvsprang tillbaka till trähallen ;)

Mamma ska åka med sina systrar till London i september. Jag sa åt mamma att vi måste åka till Italien nån gång.
Mamma: Jo, verona.
Jag: Eller Toscana.
Mamma: och Venedig
Jag: Eller Rom. Och Paris och Barcelona.
Mamma: Ja, vart ska vi åka egentligen?
;) Lät väl inte så kul nu men det var kul då ;)

Det har varit kul att lyssna på deras reseplanerande. De har suttit alla tre framför datorn och kollat vilket hotell som är närmast "centrum". Vad kan man kalla centrum i London? ;) Ja i alla fall. Så var det ett hotell som låg femton minuter bort från nånting. De funderade över olika resealternativ.

En sa taxit, en buss och en sa tunnelbana?
En annan frågade: - är det sån där underground? hur fan ska vi då veta när vi ska kliva av?
En av de andra svarade: Det står att det ska ta ca femton minuter så vi får väl ta tid?
Hahah :P Jag undrar hur tusan de tre ska klara sig i London tillsammans. Det mest använda ordet när de planerat resan är big ben. Jag frågade varför de säger det hela tiden? och fick svaret:
-Ja men det är våran mötesplats ifall vi tappar bort varandra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim