Onsdag.

Bra engelska och biologilektion vi hade idag :P De flesta kollade på skidor på tv, jag och nån annan läste :) På biologin satt de flesta också och kollade skidor, men jag och erika var duktiga och gjorde uppgifter istället ;) Är inte speciellt intresserad av skidor.

Det blev ingen träning idag. Åke ska träna med sanna och janne inför nånting, sturre ska på basketträning inför lilla VM och erro och maria skulle packa och fixa inför lägret de ska på. Så jag hoppade på crosstrainer i 45min :)

Det var fiskburgare till lunch och så åt vi fiskpinnar till middag ;P men det gjorde inte så mkt för det är så gott :D Vi ska snart åka till Ammi och hälsa på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim