Måndag..

Jag blev precis klar med alla läxor :) Första dan och vi fick redan hur mycket som helst känns det som. Engelska glosor, so, läsa hur många sidor som helst i svenska boken.. Och så har vi åtta prov innan påsklovet. Skitkul! -.- Det blev ingen träning idag heller, åke är nånstans och tävlar i backhoppning, men jag trampade på crosstrainern ändå en timme :) Efter det åt jag spaghetti och köttfärssås till middag :D Gott! :) Nu ska jag nog läsa några bloggar och sen se nått avsnitt av oth och så måste jag lägga ihop en beställning av grejjer till nya armband :)

Terro: Det beror på hurdant armband det är, hur mycket material som går åt och så :)

Kommentarer
Postat av: Therese

ett smalt? :) Eller gör du såna? vad tar du ungefär för ett tunnare tennarmband? :)

2011-03-14 @ 20:08:27
URL: http://theresepieti.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim