Looooov!!! :D

Åt nyss middag, tornedalspanna. Gott! :) Dagen har gått rätt fort trots att sturre inte var i skolan ;) På fysiken gjorde vi inte så mkt och så fick vi sluta en kvart tidigare, På svenskan spelade vi spel, so:n lyssnade på redovisning och såg film, musiken lyssnade vi också på redovisning, vi hade bara matte en kvart och gjorde nåt huvudräkningstest och sen bytte vi om och traskade upp till särkivaara :) Slutade lite efter två :P

Jag gick bara hem och lämnade väska och hämtade headsetet och sen promenerade jag runt byn när jag ändå hade på mig rätt kläder för det :) Varmt var det men samtidigt skönt. Nu ska jag se ett avsnitt av one tree hill och sen vet jag inte vad jag ska göra. Antagligen inte så mycket :) Skönt att äntligen ha lov! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim