Idag.

Kom just på att jag inte uppdaterat idag :) Har faktiskt inte använt datan förrän nu. Idag har jag varit med mamma och vega till yt och handlat lite mat och grejjer :) Mitt H&M paket kom idag och de passade! :D Kavajen och linnet som jag beställde men var i fel storlek :) Och jag behövde inte betala de själv :P Bra för jag ska nog köpa en vår/sommarjacka, skor och så behöver jag lite nya sommarkläder+ något till skolavslutningen. Och så får jag inte glömma en ny väska och bikiniöverdel. Kommer verkligen behöva nya innan England :/ Jag kommer bli pank :( Okej inte riktigt men nästan ;)

När vi kom hem så gjorde jag inte så mycket ett tag och sen hoppade jag på crosstrainern även fast jag tänkt vila idag när det blev så trist väder och jag inte orkade fara ut i "snöstormen" och springa. Men jag är glad att jag inte vilade. Har känt mig ganska seg tidigare idag men inte nå mer :)

Ikväll blir det nog inte att göra så mycket. Se film eller tv och käka semla :D Det är så gott! Vi köpte färdiga semlebullar igår och så fyller vi dem själv. De är riktigt goda för att vara köpta! Mycket bättre än att köpa helt färdiga semlor! :) Förstår inte hur vissa inte kan tycka om semlor :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim