Fredag :)

Nu börjar jag bli trött. Jag har fått för mycket frisk luft ;) Jag och Sturre åkte som sagt skidor till backen. Väl där fick vi vänta ett bra tag på att Rune skulle komma med våra grejer. Så vi passade på att sola lite och så satt vi inne i fiket ett tag :P När vi fått grejerna och tagit på lite mer kläder så började vi traska upp för stora backen. Vi gick nästan högst upp och satt och solade i en av de små typ vindskydden :) Vi satt där ganska länge innan vi gick ner igen och då gick vi över till branta backen genom skogen och sen ner :)

Vi stod 40 min i kö för att få en andra hamburgare :O Det var inte så värst kul men värt det ;) Halv ett började vi åka hemåt och när jag kom hem slängde jag bara in väskan och gick på en promenad runt byn :) Kände att jag inte ville sitta inne när det är så fint väder. Efter det har jag duschat och skalat potatis och hackat lök ;)Det blir potatismos och viltskav till middag, mums! :D Det var en bra dag som avslut på skolveckan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim