2011-03-31

Jag läste precis Kejsaren av Portugallien, ingen bra bok men vi måste läsa den på svenskan. Det positiva är att jag "bara" har 30 sidor kvar.

Jag hade utveklingssamtal idag, det gick väl bra. Det sades inte så mycket mer än vad det har gjorts på de tidigare utvecklingssamtalen. Sen när jag kom hem hoppade jag på crosstrainern i 50 min och efter det middag som bestod av risgrynsgröt med blåbärssoppa, gott! :D

Kemiprovet gick bra, MVG! :) Jag lovade mig själv att köpa något litet om provet gick bra så jag måste köpa något, ett nagellack kanske? ;P Fast Karles färg hade inga snygga färger, var dit en sväng idag med mamma :/ Nåja, jag ska nog kolla nåt avsnitt av One tree hill snart. Det är såå bra! :) Jag har bara sista avsnittet av säsong 4 kvar, tur att jag har några säsonger kvar att se :P

Ledig imorgon, skönt! Det känns faktiskt som fredag idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim