01.03.2011

Kom precis hem, har varit en sväng till sporthallen och hämtat muckkläderna. De blev rätt snygga tillslut! :) Hade bara tänkt hämta dem och gå hem igen men blev kvar där ett tag och pratade med sandra.

Jag har hunnit med rätt mycket idag ändå. Varit ut och sprungit+ kört lite ryggövningar, pluggat till spanskaprovet som är imorgon och varit till sporthallen. Nu ska jag vara vid datan ett tag och sen blir det att kolla film med familjen eller se nåt avsnitt av One tree hill :)

Hoppas att spanskaprovet går bra. Jag tycker att det är svårt att veta vad man ska plugga på, men jag har iaf fått in de flesta verben i huvudet iaf ;) Muntliga delen kommer inte gå speciellt bra. Förstår inte riktigt varför vi ska ha muntligt också när vi aldrig pratar på lektionerna? Nå det går som det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim