Gratisbio :D

Jag vet, ännu ett inlägg om gratisbio ;) men jag säger det igen, bli medlem! Vem tycker inte om gratis presentkort eller gratis biobiljetter??

gratisbio samlar du poäng som du byter ut mot gratis presentkort eller gratis biobiljetter och det är helt gratis! Du får poäng för att besöka hemsidor, blogga, du får också poäng om du beställer grejjer från olika hemsidor. Exempelvis fick jag poäng när jag beställde min pulsklocka, du kan få poäng för att beställa kläder från Nelly m.m. Du får alltså poäng för grejjer du ändå skulle ha beställt och sedan kan du få ett presentkort gratis och beställa ytterligare mer kläder ;)

Klicka på bilden och få 1000p som startpoäng istället för att gå in på sidan och bara få 500p vid start av nytt konto :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim